AK Parti'den Aşure İkramı

AK Parti Merkez İlçe Başkanlığı tarafından Muharrem Ayı dolayısıyla Kuzeykent pazar yerinde düzenlenen etkinlikte vatandaşlara aşure ikram edildi.

AK Parti Merkez İlçe Başkanlığı tarafından Muharrem Ayı dolayısıyla Kuzeykent pazar yerinde düzenlenen etkinlikte vatandaşlara aşure ikram edildi. 

AK Parti Kastamonu İl Başkanı Ahmet Sevgilioğlu, Merkez İlçe Başkanı Yaşar Özdemir ve teşkilat mensuplarının katıldığı programda vatandaşlarla bir araya gelinerek Muharrem ayının manevi atmosferi paylaşıldı.

Aşure ikramının yapıldığı etkinlikte birlik, beraberlik ve kardeşlik mesajları verilirken, Muharrem ayının bereketi ve paylaşma kültürünün önemine vurgu yapıldı.

Program kapsamında vatandaşlarla sohbet eden teşkilat üyeleri, Muharrem ayının paylaşma, dayanışma ve bereket ayı olduğuna dikkat çekti.

 

Bakmadan Geçme