APL Mezunlarını Verdi

Abdurrahmanpaşa Lisesi'nde (APL) mezuniyet töreni gerçekleştirildi.

Abdurrahmanpaşa Lisesi'nde (APL) mezuniyet töreni gerçekleştirildi.

Törende konuşan Okul Müdürü Hüseyin Mısırlıoğlu; 'Okulunuzdan bilgili kültürlü örf ve adetlerimize bağlı birer birey olarak mezun oldunuz. Ailelerinizin gayret ve çabalarına teşekkür ederiz. Şunu asla unutmayınız tarihi Abdurrahmanpaşa'dan mezun olmanın kıymet ve güzelliğini özelliğini ömrünüz boyunca yaşayacaksınız. Okulunuzun kapısı sizlere her daim açıktır. Yolunuz bahtınız açık olsun' dedi.

Törende İstiklal Marşı hep bir ağızdan okundu. Daha sonra tarihi lisenin marşı okulun müzik öğretmeni Yeliz Bayraktar Sedioğlu ve okul korosu tarafından seslendirildi.

Bakmadan Geçme