Bayramgazi Köyü'nde Aşure Programı Düzenlendi
Muharrem Ayı dolayısıyla Bayramgazi Köyü'nde aşure programı gerçekleştirildi. Düzenlenen programa Abana Belediye Başkanı Seda Oyar, Belediye Başkan Yardımcısı Serkan Kırık, İlçe Başkanı Engin Gürdoğan ve Hastane Müdürü Uğur Yiğitsoy katıldı.
Muharrem Ayı dolayısıyla Bayramgazi Köyü'nde aşure programı gerçekleştirildi. Düzenlenen programa Abana Belediye Başkanı Seda Oyar, Belediye Başkan Yardımcısı Serkan Kırık, İlçe Başkanı Engin Gürdoğan ve Hastane Müdürü Uğur Yiğitsoy katıldı.
Programda vatandaşlarla bir araya gelen protokol üyeleri, katılımcılara aşure ikramında bulundu.
Birlik, beraberlik ve dayanışma duygularının ön plana çıktığı programda, Muharrem Ayı'nın manevi atmosferi hep birlikte yaşandı.