Çatalzeytin, Kaymakam İbrahim Şahin'i Yeni Görevine Uğurladı

Çatalzeytin'de görev süresini tamamlayan Kaymakam İbrahim Şahin için veda programı düzenlendi. Hükümet Konağı önünde gerçekleştirilen programın ardından ilçe protokolü, Şahin'i yeni görev yerine uğurlamadan önce sabah saatlerinde bir kez daha bir araya geldi.

Çatalzeytin'de görev süresini tamamlayan Kaymakam İbrahim Şahin için veda programı düzenlendi. Hükümet Konağı önünde gerçekleştirilen programın ardından ilçe protokolü, Şahin'i yeni görev yerine uğurlamadan önce sabah saatlerinde bir kez daha bir araya geldi.

Uğurlamaya Belediye Başkanı Ahmet Demir'in yanı sıra İl Genel Meclis Üyesi Seyhun Yılmazer, Belediye Meclis Üyeleri Refah Akçay ile Mustafa Aynaoğlu, önceki dönem Belediye Meclis Üyesi Orhan Tan ve ilçenin iş insanlarından Mehmet Yılmaz ile Metin Güraslan da katıldı.

Gerçekleşen buluşmada, Kaymakam İbrahim Şahin'in görev yaptığı süre boyunca ilçeye kazandırdığı hizmetler, vatandaşlarla kurduğu güçlü iletişim ve kamu kurumları arasında oluşturduğu uyumlu çalışma ortamı konuşuldu. Katılımcılar, Şahin'e ilçeye verdiği emeklerden dolayı teşekkür ederek yeni görevinde başarı dileklerini iletti.

Görev yeri değişen Kaymakam İbrahim Şahin'e sağlık, huzur ve başarı temennilerinde bulunulurken, yeni görevinde de aynı özveriyle hizmet edeceğine olan inanç dile getirildi.

Özel Haber

Bakmadan Geçme