Kastamonuspor'da Olağanüstü Genel Kurul Kararı
GMG Kastamonuspor Yönetim Kurulu, yapılan olağanüstü toplantının ardından kulübün geleceğine yönelik önemli bir karar aldı.
GMG Kastamonuspor Yönetim Kurulu, yapılan olağanüstü toplantının ardından kulübün geleceğine yönelik önemli bir karar aldı.
GMG Kastamonuspor tarafından yapılan açıklamada, Kulüp Onursal Başkanı, eski yöneticiler ve İstanbul'da yaşayan iş insanlarıyla gerçekleştirilen istişareler sonucunda Olağanüstü Seçimli Genel Kurul kararı alındığı bildirildi.
Karara göre genel kurul toplantısı 07 Temmuz 2026 Salı günü saat 15.00'te İsmail Dikmenli Spor Tesisleri toplantı salonunda yapılacak. İlk toplantıda yeterli çoğunluğun sağlanamaması halinde ise genel kurulun 22 Temmuz 2026 tarihinde aynı yer ve saatte yeniden toplanacağı ifade edildi.
Yönetim Kurulu açıklamasında, alınan kararın Kastamonu camiasına, şehre ve taraftarlara hayırlı olması temennisinde bulunuldu.