Kaymakam Demirdağ Ve Başkan Arslan Aşure İkramında Bulundu
Taşköprü ilçesinde Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramı yapıldı.
Taşköprü ilçesinde Muharrem ayı dolayısıyla aşure ikramı yapıldı. Taşköprü Cumhuriyet Meydanı'nda yapılan aşure ikramı yediden yetmişe çok sayıda vatandaşı bir araya getirdi.
Etkinliğe Taşköprü Kaymakamı Abdullah Demirdağ, Belediye Başkanı Hüseyin Arslan ve çok sayıda vatandaş katılım sağladı. Kaymakam Demirdağ ve Başkan Arslan vatandaşlara aşure ikramında bulunurken ilçede muharrem ayının bereketi, birlik ve paylaşmanın güzelliği her birlikte yaşandı.