Müdür Gümüş Öğrencilerle Buluştu
İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Gümüş, Cide İlyasbey Fahri Aygün Ortaokulunu ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi.
İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Gümüş, Cide İlyasbey Fahri Aygün Ortaokulunu ziyaret ederek öğrencilerle bir araya geldi. Ziyarette İl Müdürüne Şube Müdürü Vedat Terlemez ve Cide İlçe Millî Eğitim Müdürü Hüseyin Uğur eşlik etti.
Öğrencileri sınıflarında ziyaret eden İl Müdürümüz Hasan Gümüş, öğrencilerle eğitim öğretim yılı boyunca gerçekleştirdikleri çalışmalar, derslerde edindikleri kazanımlar, okuma alışkanlıkları, sosyal ve kültürel etkinlikler ile gelecek hedefleri üzerine sohbet etti. Öğrencilerin sorularını cevaplayan İl Müdürü; düzenli kitap okumanın, araştırmanın, zamanı verimli kullanmanın ve ilgi duydukları alanlarda kendilerini geliştirmenin önemine değindi.
Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli kapsamında öğrencilerin bilgi ve becerilerinin yanı sıra millî ve manevi değerlerle bütünleşmiş, sorumluluk sahibi ve çok yönlü bireyler olarak yetişmelerinin hedeflendiğini belirten İl Müdürü Hasan Gümüş, 'Merak etmeye, öğrenmeye ve yeteneklerinizi geliştirmeye devam edin. Tatil dönemini dinlenerek, kitap okuyarak, ailenizle nitelikli vakit geçirerek ve çevrenizi keşfederek verimli bir şekilde geçirmenizi diliyorum.' dedi.
Öğrenciler gerçekleştirilen ziyaretten duydukları memnuniyeti dile getirerek İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Gümüş'e teşekkür ettiler.