Müdür Gümüş'ten Başarı Vurgusu
İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Gümüş 2025-2026 Eğitim Öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla mesaj yayımladı.
İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Gümüş 2025-2026 Eğitim Öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla mesaj yayımladı.
Gümüş mesajında; 'Kıymetli eğitim ailemiz, Türkiye Yüzyılı Maarif Modeli'nin insanı merkeze alan, millî ve manevi değerlerimizle şekillenen eğitim anlayışı doğrultusunda sürdürdüğümüz 2025-2026 eğitim öğretim yılının sonuna ulaşmış bulunuyoruz.
Kastamonu eğitim ailesi olarak öğrencilerimizin akademik gelişimlerinin yanında sosyal, kültürel, sanatsal, sportif, bilimsel ve teknolojik alanlardaki yetkinliklerini destekleyen birçok çalışma gerçekleştirdik. Öğrencilerimizin başarıları, öğretmenlerimizin özverisi ve velilerimizin desteği, eğitimde oluşturduğumuz birlik ve dayanışmanın en güzel göstergesi olmuştur. Sevgili öğretmenlerimiz,
Bilgiyi değerle, bilimi kültürle ve eğitimi hayatla buluşturan siz kıymetli öğretmenlerimiz; öğrencilerimizin yeteneklerini keşfetmelerinde, karakterlerinin şekillenmesinde ve geleceğe güvenle hazırlanmalarında önemli bir sorumluluk üstleniyorsunuz. Her öğrencimizin gönlüne dokunan, onların hayallerine rehberlik eden ve geleceğimizin güçlü bireylerini yetiştiren sizlere emekleriniz, fedakrlığınız ve özveriniz için gönülden teşekkür ediyorum. Tatil döneminin sizlere ve ailelerinize sağlık, huzur ve mutluluk getirmesini diliyorum. Kıymetli velilerimiz, Çocuklarımızın eğitim yolculuğunda gösterdiğiniz ilgi, sevgi ve destek, onların gelişimlerinin en güçlü dayanaklarından biridir. Okullarımızla kurduğunuz iş birliği ve öğretmenlerimizin çalışmalarına sunduğunuz katkılar, öğrencilerimizin başarılarına doğrudan yansımaktadır. Çocuklarımızla nitelikli zaman geçireceğiniz; onların dinlenmelerine, kitaplarla buluşmalarına, doğayı ve şehrimizin tarihî ve kültürel zenginliklerini keşfetmelerine imkn sağlayacağınız güzel bir tatil diliyorum. Yıl boyunca sunduğunuz destek ve katkılarınız için teşekkür ediyorum. Sevgili öğrencilerimiz, yıl boyunca gösterdiğiniz gayret ve elde ettiğiniz başarılarla bizleri gururlandırdınız. Tatilinizi dinlenerek, kitap okuyarak, spor yaparak, yeni şeyler öğrenerek ve sevdiklerinizle güzel vakit geçirerek değerlendirmenizi diliyorum. Başarının yalnızca notlardan ibaret olmadığını; emek, sorumluluk, nezaket ve azimle anlam kazandığını daima hatırlayınız. 2025-2026 eğitim öğretim yılının başarıyla tamamlanmasında emeği bulunan yöneticilerimize, öğretmenlerimize, eğitim çalışanlarımıza, öğrencilerimize ve velilerimize teşekkür ediyor; tüm eğitim ailemize sağlık, huzur ve mutlulukla geçirecekleri güzel bir tatil diliyorum.' dedi.