Öğrencilere Gıda Güvenliği Ve İsraf Bilinci Eğitimi
İl ve ilçe Tarım ve Orman Müdürlükleri tarafından, il genelindeki okullarda öğrencilere yönelik gıda güvenliği ve bilinçlendirme eğitimleri gerçekleştirildi.
İl ve ilçe Tarım ve Orman Müdürlükleri tarafından, il genelindeki okullarda öğrencilere yönelik gıda güvenliği ve bilinçlendirme eğitimleri gerçekleştirildi.
Gıda kontrol görevlileri tarafından verilen eğitimlerde; gıda güvenliği, gıda kayıpları ve israfı ile sağlıklı beslenme konularında öğrencilere bilgilendirmelerde bulunuldu. Eğitimlerde ayrıca güvenilir gıdaya ulaşma yolları, etiket okuma, doğru gıda saklama yöntemleri ve gıda israfının önlenmesi gibi başlıklar ele alındı.
Öğrencilere, 'Güvenilir Gıda' mobil uygulaması ile Alo 174 Gıda Hattı hakkında da bilgi verilerek, olası risklere karşı nasıl hareket edilmesi gerektiği anlatıldı.
Kastamonu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, 'Gıda güvenliği ve bilinçli tüketim farkındalığını artırmaya yönelik eğitimler, yeni eğitim-öğretim döneminde de devam edecek' dedi.