Türkiye İkincileri Hasan Gümüş İle Bir Araya Geldi

15 Temmuz Demokrasi ve Millî Birlik Günü etkinlikleri kapsamında düzenlenen Liseler Arası Kahramanlık Türküleri Koro Yarışması Türkiye Finalleri'nde Türkiye ikincisi olan Mustafa Kaya Anadolu Lisesi öğrencileri, İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Gümüş ile bir araya geldi.

15 Temmuz Demokrasi ve Millî Birlik Günü etkinlikleri kapsamında düzenlenen Liseler Arası Kahramanlık Türküleri Koro Yarışması Türkiye Finalleri'nde Türkiye ikincisi olan Mustafa Kaya Anadolu Lisesi öğrencileri, İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Gümüş ile bir araya geldi.

Gerçekleştirilen buluşmada Şube Müdürü Adem Türkmenoğlu, okul müdürü ile öğrenciler yarışma sürecinde rehberlik eden Müzik Öğretmeni ve Koro Şefi Kerim Kılçık da yer aldı. İl Müdürü Hasan Gümüş, öğrencilerimizle yarışma süreci ve elde ettikleri başarı üzerine sohbet ederek duygu ve düşüncelerini dinledi.

Öğrencilerin millî ve manevi değerleri sanat yoluyla başarıyla ifade etmelerinin kıymetli olduğunu belirten İl Müdür Hasan Gümüş, '15 Temmuz ruhunu ve milletimizin kahramanlık destanlarını türkülerimiz aracılığıyla yaşatan öğrencilerimizin Türkiye ikinciliği elde etmesi bizleri gururlandırdı. Bu anlamlı başarıda emeği bulunan öğrencilerimizi, öğretmenlerimizi ve okul yöneticilerimizi gönülden tebrik ediyorum' dedi.

İl Müdürü Hasan Gümüş, öğrencilerimize hediye takdim ederek başarılarının devamını diledi. Yarışmada elde edilen Türkiye ikinciliği dolayısıyla Mustafa Kaya Anadolu Lisesi adına Okul Müdürü Fatih Güven'e plaket takdim eden İl Müdürü Gümüş, Müzik Öğretmeni ve Koro Şefi Kerim Kılçık'a da öğrencilerin hazırlanmasında gösterdiği emeklerden dolayı teşekkür etti. Buluşma, hatıra fotoğrafı çekilmesiyle sona erdi.

Özel Haber

Bakmadan Geçme