Balkan Şampiyonu'ndan Gümüş'e Ziyaret

Konya'da düzenlenen Kulüpler Arası Judo Müsabakası'nda Türkiye şampiyonu, Kuzey Makedonya'nın Manastır şehrinde gerçekleştirilen Yıldızlar Balkan Şampiyonası'nda ise Balkan şampiyonu olarak ülkemizi ve ilimizi gururlandıran Reşit Çubukçuoğlu Ortaokulu öğrencisi Melih Emre Sağlam okul müdürü, öğretmeni ve ailesiyle birlikte İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Gümüş'ü makamında ziyaret etti.

Konya'da düzenlenen Kulüpler Arası Judo Müsabakası'nda Türkiye şampiyonu, Kuzey Makedonya'nın Manastır şehrinde gerçekleştirilen Yıldızlar Balkan Şampiyonası'nda ise Balkan şampiyonu olarak ülkemizi ve ilimizi gururlandıran Reşit Çubukçuoğlu Ortaokulu öğrencisi Melih Emre Sağlam; okul müdürü, öğretmeni ve ailesiyle birlikte İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Gümüş'ü makamında ziyaret etti.

Ziyarette öğrenciyle bir süre sohbet eden İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Gümüş, "Melih Emre'nin Türkiye şampiyonluğunun ardından uluslararası bir organizasyonda Balkan şampiyonluğuna ulaşması bizlere büyük bir gurur yaşattı. Disiplinli çalışması, azmi ve spora olan bağlılığıyla akranlarına örnek olan öğrencimizi yürekten kutluyorum" dedi.
İl Müdürü Hasan Gümüş, öğrencinin başarısında emeği bulunan öğretmenine, okul yöneticilerine ve ailesine teşekkür ederek öğrenciye hediye takdim etti ve başarılarının devamını diledi.
 

Özel Haber

Bakmadan Geçme