• Haberler
  • Asayiş
  • Candaroğulları Mahallesi'ndeki Ormanlık Alanda Yangın Çıktı

Candaroğulları Mahallesi'ndeki Ormanlık Alanda Yangın Çıktı

Kastamonu Merkez Candaroğulları Mahallesi'nde ormanlık alanda çıkan yangın, ekiplerin hızlı müdahalesiyle kontrol altına alınarak söndürüldü.

Kastamonu Merkez Candaroğulları Mahallesi'nde ormanlık alanda çıkan yangın, ekiplerin hızlı müdahalesiyle kontrol altına alınarak söndürüldü.

Kastamonu Merkez ilçesine bağlı Candaroğulları Mahallesi'nde bulunan ormanlık alanda henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen ekipler, yangına kısa sürede müdahale ederek alevlerin çevreye yayılmasını önledi. Ekiplerin çalışması sonucu yangın kontrol altına alınarak tamamen söndürülürken, olayla ilgili gerekli incelemelerin başlatıldığı öğrenildi.

Özel Haber

Bakmadan Geçme