• Haberler
  • Genel
  • İl Tarım Ve Orman Müdürlüğü'nde Aşure Günü Bereketi

İl Tarım Ve Orman Müdürlüğü'nde Aşure Günü Bereketi

Kastamonu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen Aşure Günü programında personele aşure ikram edildi. Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmayı amaçlayan programa yoğun katılım sağlandı.

Kastamonu İl Tarım ve Orman Müdürlüğü'nde Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen Aşure Günü programında personele aşure ikram edildi. Birlik, beraberlik ve paylaşma kültürünü yaşatmayı amaçlayan programa yoğun katılım sağlandı.

İl Müdürlüğü hizmet binasında gerçekleştirilen etkinliğe Kastamonu Vali Yardımcıları Ahmet Atılkan ve Aydın Ergül de katıldı. Personelle bir araya gelen protokol üyeleri, Aşure Günü'nün taşıdığı manevi değerler üzerine sohbet ederek bu özel günün toplumdaki dayanışma ve kardeşlik duygularını güçlendirdiğine dikkat çekti.

Samimi bir atmosferde geçen programda, katılımcılar aşure ikramı eşliğinde bir araya gelirken, paylaşma ve bereket geleneğinin gelecek nesillere aktarılmasının önemine vurgu yapıldı.

Özel Haber

Bakmadan Geçme