İYC'de Vefa Ve Söyleşi Bir Aradaydı

İlim Yayma Cemiyeti Şubesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen Aşure Programı'nın bu yıl 42'ncisi gerçekleştirildi.

İlim Yayma Cemiyeti Şubesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen Aşure Programı’nın bu yıl 42’ncisi gerçekleştirildi.

Programa; il protokolü, kurum müdürleri, sivil toplum kuruluşu (STK) temsilcileri ve cemiyetin üyeleri yoğun katılım gösterdi. Kur'an-ı Kerim tilaveti ile başlayan programın açılış konuşmasını İlim Yayma Cemiyeti Şube Başkanı Mehmet Uyanık yaptı.
Programın ilerleyen bölümlerinde, emekli akademisyen Prof. Dr. Metin Yurdagür, geçmiş yıllarda öğrencisi olan İl Müftüsü Bekir Derin ile sahnede bir araya geldi. İkilinin Muharrem ayı ile aşure gününün anlam ve önemine dair gerçekleştirdiği söyleşi katılımcılar tarafından ilgiyle takip edildi. Ayrıca emekli Milli Eğitim Şube Müdürü Ahmet Uğur’un kendi kaleme aldığı şiiri seslendirdiği anlarda salonda duygusal anlar yaşandı. Birlik ve beraberlik mesajlarının vurgulandığı anlamlı etkinlik, yapılan duaların ardından gerçekleştirilen geleneksel aşure ikramı ve çay sohbetiyle sona erdi. 
 

Bakmadan Geçme