Kaymakam Şahin'den Orman İşletme Müdürlüğü'ne Veda Ziyareti
Görev süresi dolan İhsangazi Kaymakamı Erkan Şahin, veda ziyaretleri kapsamında İhsangazi Orman İşletme Müdürlüğü'nü ziyaret etti.
Görev süresi dolan İhsangazi Kaymakamı Erkan Şahin, veda ziyaretleri kapsamında İhsangazi Orman İşletme Müdürlüğü’nü ziyaret etti.
Orman İşletme Müdürü Sadık Tığlıoğlu tarafından karşılanan Kaymakam Şahin, kurumun çalışmaları hakkında bilgi aldı. Ziyarette, ilçeye yönelik yürütülen hizmetler değerlendirilirken, özverili çalışmaları dolayısıyla Müdür Tığlıoğlu ve kurum personeline teşekkür edildi.
Ziyaretin ardından Kaymakam Erkan Şahin, ilçedeki kamu kurum ve kuruluşlarının müdürleriyle düzenlenen öğle yemeği programında bir araya geldi. Programda kurumların yürüttüğü çalışmalar üzerine değerlendirmelerde bulunan Kaymakam Şahin, İhsangazi halkına en iyi hizmeti sunma anlayışıyla görev yapan kurum amirlerine çalışmalarında başarılar diledi.