Su Şebekesinde Kaçak Denetimi Sürüyor

Kastamonu Belediyesi, içme suyu altyapısının daha verimli ve sürdürülebilir hale getirilmesi için çalışmalarını sürdürüyor.

Kastamonu Belediyesi, içme suyu altyapısının daha verimli ve sürdürülebilir hale getirilmesi için çalışmalarını sürdürüyor.

Belediye ekipleri, 50 kilometrelik içme suyu şebekesini arıza ve kaçak tespit cihazlarıyla düzenli olarak kontrol ediyor. Yapılan incelemelerde tespit edilen kaçak noktalara hızlı müdahale edilerek su kayıplarının önüne geçilmesi hedefleniyor.

Altyapı çalışmalarının, su kaynaklarının daha bilinçli kullanılması ve vatandaşlara kesintisiz hizmet sunulması amacıyla devam ettiği belirtildi.

Kastamonu Belediyesi açıklamalarında, “50 kilometrelik içme suyu şebekemizi arıza ve kaçak tespit cihazları ile kontrol ediyor, kaçak tespit edilen noktalara hızlı müdahaleyle su kayıplarını önlüyoruz” ifadelerine yer verdi.

Özel Haber

Bakmadan Geçme