• Haberler
  • Genel
  • TMO Hububat Alım Merkezi'nde Hasat Sezonu Mesaisi İncelendi

TMO Hububat Alım Merkezi'nde Hasat Sezonu Mesaisi İncelendi

Kastamonu'da hububat alım sürecinin sorunsuz şekilde yürütülmesi amacıyla Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) Hububat Alım Merkezi'nde inceleme gerçekleştirildi.

Kastamonu'da hububat alım sürecinin sorunsuz şekilde yürütülmesi amacıyla Toprak Mahsulleri Ofisi (TMO) Hububat Alım Merkezi'nde inceleme gerçekleştirildi.

Bakan Danışmanı Ali Bayrakdaroğlu ile Kastamonu İl Tarım ve Orman Müdürü Ahmet Kılıç, alım merkezini ziyaret ederek yürütülen çalışmaları yerinde takip etti. Ziyaret sırasında yetkililerden hububat alım sürecine ilişkin bilgi alan heyet, üreticilere sunulan hizmetler ve sezon boyunca sürdürülen faaliyetler hakkında değerlendirmelerde bulundu.

Hasat döneminde yoğun mesai harcayan alım merkezindeki işleyişi inceleyen heyet, üreticilerin ürünlerini sorunsuz şekilde teslim edebilmesi için yürütülen çalışmaların önemine dikkat çekti. Ziyarette ayrıca alım sürecinin mevcut durumu değerlendirilirken, üreticilerin talepleri ve sahadaki uygulamalar da ele alındı.

Özel Haber

Bakmadan Geçme