Aşure Bereketi Cumhuriyet Meydanı'nda Paylaşıldı

Taşköprü'de Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen aşure programı, Cumhuriyet Meydanı'nda vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.

Taşköprü'de Muharrem ayı dolayısıyla düzenlenen aşure programı, Cumhuriyet Meydanı'nda vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirildi.

Taşköprü Kaymakamı Abdullah Demirdağ ve Belediye Başkanı Hüseyin Arslan'ın da katıldığı programda, vatandaşlara aşure ikram edildi. Meydanda bir araya gelen ilçe halkı, Muharrem ayının manevi atmosferinde birlik ve beraberlik duygusunu paylaştı.

Program boyunca dayanışma ve paylaşmanın önemine dikkat çekilirken, katılımcılar bu tür etkinliklerin toplumsal bağları güçlendirdiğini ifade etti.

Bakmadan Geçme