Bağımlılıkla Mücadele İçin Farkındalık Semineri Düzenlendi

26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü kapsamında Kastamonu Denetimli Serbestlik Müdürlüğü tarafından yükümlülere yönelik farkındalık semineri gerçekleştirildi.

26 Haziran Uluslararası Uyuşturucu Kullanımı ve Kaçakçılığı ile Mücadele Günü kapsamında Kastamonu Denetimli Serbestlik Müdürlüğü tarafından yükümlülere yönelik farkındalık semineri gerçekleştirildi. Seminer, Kastamonu Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü bünyesinde görev yapan Türkiye Bağımlılıkla Mücadele (TBM) Formatörü Özlem Yücebıyık tarafından verildi.

Programda; bağımlılığın birey, aile ve toplum üzerindeki etkileri, madde kullanımının neden olduğu sosyal ve sağlık sorunları ile bağımlılıktan korunma yolları ele alındı. Katılımcılara sağlıklı yaşam alışkanlıkları ve bağımlılıkla mücadelede izlenebilecek yöntemler hakkında bilgiler aktarıldı. Gerçekleştirilen eğitimle, yükümlülerin bağımlılık konusunda bilinç düzeylerinin artırılması, toplumsal farkındalığın güçlendirilmesi ve bireylerin yeniden topluma kazandırılma süreçlerine katkı sağlanması amaçlandı.

Kastamonu Denetimli Serbestlik Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, bağımlılıkla mücadele kapsamında farkındalık oluşturan eğitim ve iyileştirme çalışmalarının devam edeceği belirtildi.

Özel Haber

Bakmadan Geçme