Miralay Halit Bey İlkokulu'nda Karne Heyecanı Yaşandı
2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Miralay Halit Bey İlkokulu'nda karne töreni düzenlendi. Öğrenciler, yıl boyunca verdikleri emeğin karşılığını almanın mutluluğunu yaşadı.
2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte Miralay Halit Bey İlkokulu'nda karne töreni düzenlendi. Öğrenciler, yıl boyunca verdikleri emeğin karşılığını almanın mutluluğunu yaşadı.
Törene Daday Kaymakamı Zübeyir Yıldırım ve İlçe Millî Eğitim Müdürü Oğuzhan Bakır katıldı. Kaymakam Yıldırım, öğrencilerle bir araya gelerek karnelerini takdim etti ve onların sevincine ortak oldu. Öğrencilere hitaben konuşan Kaymakam Yıldırım, yaz tatilinin dinlenme, kitap okuma ve kişisel gelişim açısından değerlendirilmesi gerektiğini ifade etti.
Tören, öğrencilerin karne heyecanı ve hatıra fotoğraflarıyla sona erdi.