Pınarbaşı Belediyesi'nden Geleneksel Aşure İkramı
Kastamonu'nun Pınarbaşı ilçesinde, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramı gerçekleştirildi. Pınarbaşı Belediyesi tarafından düzenlenen etkinlikte, vatandaşlara aşure dağıtıldı.
Kastamonu'nun Pınarbaşı ilçesinde, Muharrem ayı dolayısıyla geleneksel aşure ikramı gerçekleştirildi. Pınarbaşı Belediyesi tarafından düzenlenen etkinlikte, vatandaşlara aşure dağıtıldı.
Etkinlikte birlik, beraberlik ve paylaşma vurgusu yapılırken, programa katılan Belediye Başkanı Serkan Arı, vatandaşlara aşure dağıttı. Organizasyona katkı sağlayan esnaflara ve aşurenin hazırlanıp vatandaşlara ulaştırılmasında görev alan belediye personeline teşekkür edildi.
Pınarbaşı Belediyesi yetkilileri, Muharrem ayının ilçeye, ülkeye ve tüm İslam lemine hayırlar getirmesini temenni ederek, birlik ve dayanışma mesajı verdi.