STEM Eğitimi Çalışmaları Değerlendirildi

Kastamonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından STEM eğitimi alanında yürütülen çalışmalar kapsamında Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı'na katılan öğretmenler, İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Gümüş tarafından kabul edildi.

Kastamonu İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından STEM eğitimi alanında yürütülen çalışmalar kapsamında Türkiye STEM Eğitimi Ulusal Çalıştayı’na katılan öğretmenler, İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Gümüş tarafından kabul edildi.

Türkiye genelinde düzenlenen çalıştaya Kastamonu’dan 32 öğretmen katılarak eğitimlerini başarıyla tamamladı. Çalıştay sürecinde il koordinatörlüğü ve mentörlük görevlerini yürüten öğretmenlere teşekkür belgeleri takdim edildi.

İl Milli Eğitim Müdürü Hasan Gümüş, STEM İl Koordinatörü Özlem Sevinç ile STEM mentörleri Zeynep Öztoprak ve Hayriye Başkan Doğru’yu makamında kabul ederek yürütülen çalışmalar hakkında bilgi aldı.

Ziyarette konuşan Gümüş, STEM eğitiminin öğrencilerin problem çözme, üretme ve analitik düşünme becerilerini geliştirdiğini belirterek, öğretmenlerin bu süreçteki katkısının bilim ve teknoloji alanındaki çalışmaları güçlendirdiğini ifade etti.

Program kapsamında İl Millî Eğitim Müdürü Hasan Gümüş tarafından öğretmenlere teşekkür belgeleri takdim edilirken, eğitim alanındaki katkılarından dolayı kendilerine teşekkür edilerek başarılarının devamı dilendi.

STEM eğitimi kapsamında yürütülen çalışmaların, Kastamonu’da eğitim kalitesini artırmaya yönelik önemli katkılar sunduğu vurgulandı.

Özel Haber

Bakmadan Geçme