• Haberler
  • Siyaset
  • İYİ Parti Merkez İlçe Başkanı Onur Tan: 'Bizler, Alın Terinin Temsilcileriyiz'

İYİ Parti Merkez İlçe Başkanı Onur Tan: 'Bizler, Alın Terinin Temsilcileriyiz'

İYİ Parti Merkez İlçe Başkanı Onur Tan, Belediye-İş Sendikası 1. Olağan Kongresi'ne katılım sağladı.

İYİ Parti Merkez İlçe Başkanı Onur Tan, Belediye-İş Sendikası 1. Olağan Kongresi’ne katılım sağladı.

Kongre sonrasında açıklamada bulunan İYİ Parti Merkez İlçe Başkanı Onur Tan; “Belediye-İş Sendikası 1. Olağan Kongresi’ne katılarak emekçi kardeşlerimizle bir araya geldik. Kongrede Belediye-İş Sendikası Kastamonu Şube Başkanlığı görevine seçilen Sayın Engin Büyükgökmen ve yönetim kurulunu tebrik ediyor, çalışmalarında başarılar diliyorum. Bizler, alın terinin, emeğin ve emekçinin yanında duran bir anlayışın temsilcileriyiz. Çalışanlarımızın haklarını koruyan, vatandaşına hizmeti önceleyen ve şehrimizin geleceğini ortak akılla şekillendiren bir yönetim anlayışını Kastamonu’da hâkim kılmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Bugün sendikalarımızla, emekçilerimizle ve hemşehrilerimizle kurduğumuz gönül köprüleri, yarının Kastamonu’sunda hizmet odaklı, insanı merkeze alan belediyeciliğin temellerini güçlendirmektedir. Çünkü biz inanıyoruz ki; şehri yönetenler önce emeğe saygı duymalı, çalışanının hakkını gözetmeli, vatandaşının derdiyle dertlenmelidir. Günü geldiğinde, Kastamonu’da emeğe değer veren, çalışanıyla birlikte yol yürüyen, şehrin her ferdini kucaklayan hizmet anlayışını hayata geçirecek kadrolar olarak sorumluluk almaya hazırız. Aziz milletimizin takdiriyle, Kastamonu’ya hak ettiği hizmeti sunacak irade olmak için var gücümüzle çalışıyoruz ve hazırız” dedi. 
 

Bakmadan Geçme